TugbaZmn Kızlar 3 gündür arada bir kaşıntı oluyor 2 kasığım ve bacağım bu şekilde kızarık alerjidir belki diye bekledim ama geçmiyor doktoruma yazdım sabah cevap verir başına böyle birşey gelen var mı acaba ya ilk gebeliğimde böyle birşey yaşamadım
2erkek1kiz TugbaZmn kaç haftalıksınız alerjık birseyse bebeğe geçmeden kontrol altına alınması lazım aslında daha çok göbek ve vücutta oluyor alerjık ama kasık kısmında bilemedim yani mantar desem onada benzemıyor bazen yüzeysel mantar da oluyor suanda bendeki yüzeysel mantar doktor travozol yazdı rahatlattı beni kasık ve eklem yerımde tam akıntım hıc yok tamamen yüzeysel mantar olmuşum 😔
TugbaZmn xelifgulxx hiç sanmıyorum kuzum çünkü çok zayıfım 42 kiloyum imkanı yok bu çektiğim kasık bölgem bacağımda ise ön tarafta kaşık bölgemin aşağısından başlıyor
TugbaZmn Aasli-342874 cildim kuruduğu İçin doktorum nemlendire bilirsin demişti bebe yağı ve vazelin kullandım ondan mıdır acaba inşallah öyledir korkmaya başladım çünkü birşey çıkar falan diye
Aasli-342874 TugbaZmn olabilir canım dediğim gibi kullanmayı bırak sadece zeytinyağı sürebilirsin demişti bana doktorum bırak bakalım sen de düzelirse zeytinyağıyla devam edersin
TugbaZmn Aasli-342874 çok teşekkür ederim kuzum doktor yarın gel tahlil falan yapalım demezse kesinlikle deneyeceğim dediğini 🙏🏼
Aasli-342874 TugbaZmn düzelirse haber verin merak ederim😊bende 46 ile hamile kalmıştım mustela ve bio oil kullandım alerji yaptı bırakmak zorunda kaldım ve çatladım da ama sorun etmiyorum 😊
TugbaZmn 2erkek1kiz inşallah ciddi bir şey çıkmaz yada olmaz 14 haftalığız mantar olduğunu düşünmüyorum çünkü kaşınma esnasında kaşıyamıyorum sızlıyor bilemiyorumda guatr ilacı kullanıyorum o mu yaptı diye düşünüyorum ama 1 aydın kullanıyorum şuan hiç bir fikrim yok 🤷♀️ Sizede çok geçmiş olsun inşallah en kısa zamanda atlatırsınız
Jasminegms TugbaZmn Alerji bende olurum arada geçer önemli birşey olduğunu düşünmüyorum hamilelikten de daha hassasın korkulcsk birşey değil
TugbaZmn Jasminegms ay inşallah öyledir canım valla gördükçe stres oluyorum arada kaşınıyor ve sızlıyor 🤔
2erkek1kiz TugbaZmn inşallah canım sen de o zaman doktorunla görüş belki kan testi fln yapar ihmal etmeyin 💕🙏🏻
Jasminegms TugbaZmn Bu arada guatr ilacıda uzun kullanımda alerjik reaksiyon gösteren bir ilaçtır en fazla 10 gün sürer geçer
TugbaZmn Jasminegms bir kaç gün kullanmasam sorun olmaz galiba o zaman bugün o ihtimalinde bulundurduğum İçin atmadım sabah