Edirne22 İçinizde erken doğum riski taşıyan var mı ben 32 haftalıkken nat de ağrı gördüler 1 gece hastanede yattım ve ciğer geliştirme iğnesi yaptılar şimdi ilaç kullanıyorum
tgba-17 Edirne22 benimde ilk gebeliğimde olmuştu 38den 39 haftaya girereken doğum yaptım sıkma canını canım
Edirne22 annesinincivcivi1 hayır ağrı hissetmiyorum çok hafif o gün nst de çok yükseldiğinde bir iki defa hissettim diğerlerini hiç hissetmedim şuan da da hissetmiyorum ama nidicard yazdı bana ilaç olarak onunda etkisi olabilir