Edirne22 benim de 32 de karın sertleşmem ve bel ağrım vardı, çalışır raporu için gitmişttim bende. Aynı şekilde nst de sancı çıktı,çılmam yoktu. Nidicard verdi bana direk. Ciğer geliştirici de yapmadılar. Şuan 35. Haftadayız tam. Yarın benim de kontrolüm var. Rahim uzunluşu sınıra gelmişti ama açılmam hala yoktu. Bakalım ne diyecekler. 34+3 de bebiş 2100 grmdı daha çok küçük doğsun istemiyorum. Ciğer geliştirici yapmadıkları için de endişeleniyorum. Fua edelim birbirimize