Kızlar 1 aydan fazladir uyuz tedavisi goruyorum , kasintilarim azaldi ama gobegimde yine kizarikliklar cikti sizce hala uyuz muyum ? Deliricem ne igrenc bir hastalikmis bu , yasayan var mi yada onceden geciren? ( tahlillerim yapildi kesin uyuzum, karacigerle alakasi yok)