Glsh011212 Ben 9+5 im şu an 2 gün önce hafif pembemsi ve kahverengi lekelenmeyle başladı daha sonra kırmızıya dönünce endişelenip acile gittim akşam ultrason da herhangi bir kanama görmedi acilde ki doktor bebeğimin kalp atışları normaldi alttan muayeneyle bakalım rahimde kanama devam ediyor mu diye çok şükür devam etmiyordu kendi doktoruma haber verdiler oda gözetim altında tutmak için o gece yatış verdirdi bana. Tüm gece serum aldım iğne ve progestana başladılar sabah kendi doktorum geldi muayeneye herhangi bir sıkıntılı durum görmedi alan dışı çok az bir kanamam olduğunu söyledi hatta kanamanın tekrar gelebileceğini ama çok şükür o gün akşamdan sonra kanama devam etmedi, progestanı sabah fitil akşam hap şeklinde kullanmaya devam ediyorum cumartesi kontrolüm var bunun yanında hafif ağrı ve batmalar devam ediyor inşallah onlar da geçer bu süreçte en iyi gelecek olan istirahat eğer mümkünse bol bol yatıp dinlenmeni tavsiye ederim ve kendine stres yapma bu da çok önemli rabbim şifalar versin