Nagihanbayrktr Babyannesii bizde 39+2 ne gelen var ne giden☺️ bir de dediğiniz gibi kızlar erken gelir derler nerdeee
annemsii Babyannesii son haftam 39 olduk bizde ama. İnsan son hafta diye korkudan dopurmakta istemiyo 😅
arsal28 Ayy benim de 39+1 kızlar. Şaka gibi sinirlerim bozuluyor artık 😬 ve geleceğine dair de hiçbir yok. Birazdan doktor muayenem var. Normal diyip gönderecek yine 😑😑
arsal28 Aysedgl Benim kontrol umduğum gibi geçmedi arkadaşım. Doktor bebek çok iri beklemeyelim dedi😳
yrnks Vincenzo 3.900 olmuş ilk doğumum zorlanırsınız, yırtılma fazla olur. spinal sezaryenle alalım dediler artık bunda da vardır bir hayır diyorum😔
Vincenzo yrnks hiç üzülmeyin inşallah sağlıkla gelmiş olsunlar da öyle yada böyle doğuyorlar kaç tane sezeryanlı annemiz var güzel örnekleri yaşamış inş sizinde çok kolay geçer :)
yrnks Vincenzo inşallah teşekkür ederim kolay pozitif doğumlar diliyorum hepimize, sağlıkla kucağımıza alalım.🤲🏻
Ftmgl-123 Kızlar bugün doktorumda doğum yapmış biriyle tanıştım. Doğumu hiç iyi geçmemiş. 39 uz biz de kafam çok karıştı öyle kötü şeyler anlattı ki. Canım çok sıkıldı. Şu saatten sonra doktoru değiştirsem nasıl olur hiç bilemiyorum
Vincenzo Ftmgl-123 herkesin doğum hikayesi birbirinden, her annenin ayrı ayrı bebeklerinde bile çok farklıymış bence o kişinin malesef talihsizliği olmuş olabilir konuyu bilmeden söylüyorum ama