Mrvdrbgz Kızlar 39+0 oldum birden bulantı kusma, ara ara adet sancısı gibi sancı girmeye başladı. Hem sabah oldu hemde şimdi. Normal mi?
1prensesannesi__ Mrvdrbgz dogum yaklasiyo normal canım yalancı sancidir o buyuk ihtimal sancı araligi sıklastigi zaman dk tut 5 dkda bir sanci geliyosa dogum baslicak demektir
Mrvdrbgz Nevammm Normalde zaten hâla prilam kullanıyorum onun sayesinde iyiydim ama bugün sabah bi bulantı kus mam oldu hemde şimdi. Birde aynı zamanlarda karnıma sancı girince korktum.
1prensesannesi__ Bulantıda herkeste degisiklik gösterir ben dogum sabahi bile midem bulanmisti normal bisey