Aysenur2805 Arkadaşlar gebeliğimi 4. Haftamda öğrendim ve hemen folik asit kullanmaya başladım. Acaba geç mi kaldım folik asit için ? Bu konu kafamı çok kurcalıyor korkuyorum bir sıkıntı çıkacak diye. Benim gibi yapan var mı?
Sbha_13 Aysenur2805 benim bildugim zaten gebwlik ogrenildiktwn sonra baslatiyor doktor gec kaldigini dusunmuyorum ben saglik ocagina kan vermistim oyle ogrenmistim bana folik asit yazdilar hemen
Gizemesra Aysenur2805 ben neredeyse 8 haftalıktı başladığım da doktorum geç felan da demedi normal zamanlama sizin ki bence geç değil endişelenmeyin
-rzrnmrt47 Aysenur2805 yok ya ben de 4.haftada kullanmaya başlamıştım şuan 30 haftalık bir sıkıntı yok çok şükür