Nesfur41 Nazli2_ Hayır tabikide yok 😂 çokk aşırı abartmıyorsunuzdur zaten ben neler yapıyom offf oyun oynuyoz resmen 😂😂
YldrmNUR Nazli2_ hayır bunu herkes yapıyor çok normal. İyice bastırıp karnınızı sıkıştırıyorsunuz sonuçta. Hafif bir dürtme diyebiliriz :)
YldrmNUR Adenala bebek olduğu için rahim duvarı bebeği korumak için sertleşip kalınlaşıyor. Bünyeye bağlı olarak kimi insanlarda 2. Trimester da kiminde 3.de görülebiliyor. İçin rahat etmezse kontrole gittiğinde doktoruna sorabilirsin :)