Mrvb 28 haftalık hamileyim normalde çok hareketli bebegim özellikle bu saatler tam onun saatleri fakat ilkkez bugün hiç hissetmedim çok korkuyorum.sizinde hissetmediginiz ginler oluyor mu
caglademir Mrvb Oluyo canim, hepimiz korkuyoruz inan. Ama hafif de olsa hareket varsa korkma demisti doktor, zaten 30dan sonra daha belirgin oluyo, korkmicak kadar hissediyosun gun icinde. Gun boyu hic ama hic hareket hissetmezsen sikinti olabilir
NurDemir Canım 31 haftalık hamileyim.ben de kendim hareketli olursam bebeğim oynamıyor.benim sürekli yatıp dinlenmem lazım
OzlemErEr Tatlı yediğinde veya soğuk su içip soluna yattığında hareket etmiyor mu bir dene Ben arada karnımı dürtüyorum cevap veriyor
Mrvb Benimde dinlenirken tamda bu saatlerde çok hareketli olur gün içidede hiç hissetmedim korku sardı içimi 😞 arada hissetmemek normal mi diyosunuz valla kızlar doktora gidiyimmi diye düşünüyorum ama sonrada panik olmıyım abartmıyım diyorum
Mcmc Mrvb olur olur yarında olmazsa acile git dnle kalbini. O endişeyi bilirim. Korkma ama hep kıpır kıpır olmuyorkar bu haftalarda. Keşke olsalarda korkutmasalar bizi.
OzlemErEr Mrvb 🙏🏽 İnş sakin davran korkunca hissediyorlar onu farkettim tatlı bir şey varsa ye mutlu olacağın bir şey yap müzik dinle sakinleş biraz görürsün uyuyordur uyanır azıcık da dürt benim gibi ☺️
Mrvb Belinayim 20 den beri hissediyodum okadar hareketliki şuan ilkkez bgun böyle oldu korktum baya bakalım bekliyorum olmadı gdicem doktora
Mcmc Mrvb yooo hissediyorum çok şükür bir sağdan bir soldan maşallah 26+5 . Ama sabah beni uyandırmıyorsa neden hareket etmedi diye bekliyorum korka korka. Sonra çok hareketine aşina olunca diyorum neden hareket az yada yok.
Nzglr Mrvb canım bende bir defa hiç hareket hissetmiyorum diye koşa koşa acile gitmiştim. Bizim sıpa pozisyon değiştirmiş ultrason da hareket var ama ben hissetmiyordum. Sonra düzeldi. Bir de bazen çok yorulduğum günler bebişin de hareketi az oluyor. O da yoruluyor heralde bilemiyorum. Hemen paniğe kapılma canım ama uzun sürerse de için rahat etsin git bi acile
BirCihaN Canm doktorlar 24 saat icinde 10 hareket yeterli diyor bende 32+1 oldum gun icinde eger hareketliysen anlayamaya bilirsin birde bazi hareketleri bu kadar buyumesine ragmen hala cok hafif hissedemeyecegin kadar olabiliyor