Doğumdan bir iki gün önce nişan geldi az bir miktar regl kanı renginde . Hastaneye gttm hemen sancı yoktu acilmam 1.5 cm di eve yolladı . 2 gün sonra gece başladı sandım saatte bir bir dk surup geçiyordu ilk anlayamadım saat dakika tutunca düzenli olduğunu gördüm ve evet doğum sancısı dedm sabaha kadar çok yavaş ilerledi 5 dk da bir olunca giderim dedim en son 15 dk da bir olmaya başladı hastaneye gttik . Bu arada gece boyu uyumadım suya girdim suya oturdum hastaneye gidince ism kolay olsn diye düşünerek. Hastaneye gidincede bianda sancm kesildi nst dede sandım çıkmadı doktor bakti şansın yok ama dedi ama ben sabaha kdr cektm dedm alttan muayeneye aldi açılma 3 cm oldu öğlen 12 de yatırım yapıldı aksam 8 de doğum oldu 🤭