Zelihafirat merhaba KPSS çalışan anneler de vardır diye bir post açmak istedim motive edelim hadi birbirimizi :)) 3 yaşında oğlumu uyuttum 21 haftalık kızımı da karnımda büyütüyorum ve şuan masa başında ders çalışıyorum :)
Altin23 Zelihafirat maşallah Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah. Ben de temmuzdan bu yana çalışıyorum. 3 aylık bebeğini 18 Kasım’da kaybettim kürtaj oldum ama pes etmedim. Hala istikrarla devam ediyorum. İnşallah o sene bu sene olacak ve Allah nasip ederse yeni bebeğimi sağlıkla güzelliklerle büyütücem 🙏🏻
Eminekorkszkdl Zelihafirat gecen yıl bu zamanlar bende öğleydim sınav sonrası hamile olduğumu öğrendim malesef düşükle sonuçlanmıstı sonra atanma haberimi aldım , atandığım ay hamilelik haberimi aldım şimdi 29+3 🫶 Allah yardımcınız olsun umut olur belki diye anlatmakistedim ☺️
tugcesakzci Zelihafirat halihazırda sürdürdüğüm güzel bir mesleğim var fakat hiç alandan kpss denemediğim için bu yaz girip kendimi deneyeceğim. Hem de evde olduğum sürede vakit geçer diye düşündüğümden çalışıyorum. Ben A Grubundan gireceğim, siz hangi bölümden giriyorsunuz
Gayekaragoz Doğumdan sonra yükleneceğim çünkü 37. Haftaya girdik Ocak ayını beklemek istiyorum doğum için stresten erken doğmasın yavrucağım 😄
ASE6154 kızlar ben 4 yıllık üniversite bitirdim ama memuriyette çok kontenjan açan bir bölüm değil, şimdi ben bu sene için sınava çalışmaya başladım fakat düz memuriyet için hangi sınava girmem gerek. Bir türlü çözemedim kpss sistemini
Yazmelegi_ ASE6154 kpss b grubu sınavına girmeniz gerekiyor yani sadece genel kültür ve genel yetenek sınavı düz memurluk bu diye biliyorum ben ama tam bilgi veren olur muhakkak 🌸 ama birde buna lisans, önlisans, ortaöğretim mezunları katılıyo galiba
ASE6154 Yazmelegi_ tamam ben şuan lisans mezunuyum sınavdan önce inşallah ikinci lisans diplomamı da alıcam Allahın izniyle. O zaman sanırım temmuzdaki sınava giricem