-Seher- aliks Ben de 37+2 yim. Bugün kontrol vardı doktor çatı muayenesi de yaptı, daha rahim ağzı kapalı 40-41 e kadar bekleriz dedi
Busramomy Bende tam 37 oldum 😂🤭 3.5 yaşındaki oglum gelmiş sariliyor karnima gökçe çıksın artık çok sıkıldım diye 😂
Sevdayaz Busramomy ya benim oğlum da 3 yaşına girecek kızım olacak inşallah adını Gökçe koyacağız ve aynı şekilde her hastaneye gittiğim de Gökçe gelmedi mi diye soruyor😂
aliks Busramomy ben sanki hiç hamile değilmişim gibi bir ferahlık var baskı ağrı filan birden kesildi hayırlısı 😅
aliks -Seher- benim doktorum gelmezde 40 tan sonra suni ile başlatiriz dedi direkt suni ile başlasın istemiyorum inşallah kendi sancım gelir 🤷
Nihalblt aliks canı ne zaman isterse vallahi 😅 35den beri bizde bekliyoruz bir gelicem diye kandırdı 39+5 olduk gelmeye niyeti yok 40da yatış yapıyoruz dürtükleyerek getiricez 🤭😅