Merhabalar
Cumartesi günü lavabo sonrası peçetede pembe kan gördüm bi an şok oldum apar topar acile gittik sadece enfeksiyon çıktı tek kullanımlık ilaç verdi kullandım sonrasında daha az az oldu bugün kendi doktoruma gittim enfeksiyon biraz daha düşmüş bebeğin herşeyi çok iyi enfeksiyondan oluyordur dedi eve geldim ve akşam üstü tekrar aynı şekilde kan geldi ve ben farkettim ki vajinadan değil gelen kan idrar sonrası geliyor başına gelen var mı ya kafam çok karışık endişeleniyorum etrafımda enfeksiyonu olup hatta benden daha yüksek olan insanlar var ancak kanama görülmüyor