Sekine24 Sezeryan göbeği diye bişey varmı? Ben etrafımda çok duyup görüyorum kızlar. Normal doğum yapan kadınların göbeği dikkat etmişlerse hiç yok gibi ama sezeryan göbeği bi deri bi kemik kalan kadınlarda bile var . Sizce neden böyle
Sevdayaz Sekine24 ilk doğumumda hiç kalmamıştı göbeğim dümdüz olmuştu eskisi gibi. Şuan yine hamileyim bakıp göreceğiz. Vücut yapısıyla alakalı aslında.
Seyma-10 Varmış valla 4 ay oldu hala hamile gibiyim 3 4 kilo dışında vermedim hala duruyor aynı 🤦🏻♀️ bide üstüne yine hamile kaldım ne olcak bilmiyorum halim
Mrvkrpnr Seyma-10 hayırlı olsun hamileliğiniz için soruyorum da doktor birşey soyledimi yeni sezeryab olmussunz ya
Seyma-10 Mrvkrpnr bişey demedi 40 çıkmadan hamile kalanda varmış değerlerin düşük olması zor oluyor sadece onuda ilaçlara erken başlayıp çözüyolar
Sevdayaz Cgdem123 ilk zamanlar sezaryen olduğum için kullanamadım. 1 hafta sonra falan korse değil de şalla sardırdım karnımı kış olduğu için de rahattım. Ama sürekli kullanamadım. Benim yapım da kiloya müsait değil onunla ilgi olabilir 40 ım çıkmadan normale döndüm oğlum kolikti streste çok etkiledi beni.