yanne_ Arkadaşlar 8+4 teyim bugün bebeğimin kalp atışını duyamadık progestan verdi bir hafta sonra tekrar gel dedi varmı bu durumu yaşayan kese gözüküyor kalp atışı yok diyor bı öneriniz var mı ne yapsam başka bı doktora mı gitsem
Hayalimsinn yanne_ amin inşallah benim bidahaki kontrolüm ayın 22sinde ozaman herşey gözükür inşallah çünkü doktor kese var bebekde daha yeni oluşuyor dedi bakalım hayırlısı inşallah
yanne_ Hayalimsinn bende haftaya salı gideceğim Allah’ın izniyle sağlıkla gelsinler inşallah herşeyin hayırlısı olsun hepimiz için
Seyma-10 Panik yapma bazen bazı hastanelerin cihazları iyi olmuyor duyamıyolar benim kalp atışını duyduğum bebeğe başka hastane keseyi bile göremiyorum dedi olabiliyor yani böyle şeyler ilk başlarda
esoerlk55 Alttan muayene oldun mu? Doktorum bana bazen rahim aşağı tarafta oluyor kalp atışını hemen duyulmuyor dedi ultrasonda dedi
Nurov Benim de yarın kalp atışı kontrolüm var inşallah sorunsuz geçer, insanın aklı karnında oluyo gerçekten dokuz ay🥹