Aslicetin İlk gebeliğim düşük oldu 8 haftalıkken kalbi durdu ikinci gebeliğim bu oksapar ve progestron birde coraspirin kullanıyorum düşük olmasın diye doktorum verdi bunları kullanıp düşük yapan veya bunları kullanıp doğum yapan var mı ?