Mrv1234sim kuzum sana bunu nasil dicem bilmiuorum inan ki benim icin cok cok zor bi durum suan. Ebe arkadasimla konuştum ama cok da iyi yorumlamadi bu konu hakkinda. Engelli doğabilir dedi ama cok saglikli bi bebek de olanilir bilemeyiz rabbimin takdiri dedi. Cok fazla radyason icerdigi icin etkilenmis olmasi cok yuksek dedi. Bende sordum yani tomografi cekildigi zaman gebelik testi yapilmis kanda cikmamis negatif cikmis dedim. Daha yeni yeni hucreleeye basaldiusa bile etkinmis olabilir dedi. Cok iyi bi doktor bulup ona gitmesi lazim dedi. Bebek icin her sekilde iyi olan bi doktora gitmesi cok daha iyi olir dedi. Ama ben pek iyi yorumlamadim bu durumu dedi. Beta yi sormussun bi yerde galiba onu sordum artisini felan. Saglikli iyi bi gebelik olmasada bu kadar iyi srtmaz herslde dedim belki radyasondan dolayi da artabilir dedi iyi bi doktor bulup muayne edilmesi sart dedi. Ayrica sunu da sordum kendilginden dusuk olma fini szo konusu olur mu diye eger ki dusuk olmassa saglikli gebelik o zanan dedim bilemeyiz dedi allahin takdirine kalmis bisey bu dedi. Sonuc olarak ilk olarak yapman gereken cok iyi bir doktor bulup ona gitmen aldir demiyo ama hastalikli bi benek de dunyaya gelebilir dedi bilemeyiz Allahin taksiri sonuçta. Suan da iyi bi doktor bulup gitmen lazim kuzum. Yani o da kesin bisi diuemedi saglikli benek olir ya da olmaz diye haliyle ama en azindan ihtimalleri az da olsa ogrenmis olduk ha ama cok saglikli bi bebek de olanilir dedi bak sadece kotuyu dusunme saglikli bi benek de olma ihtimali var suan da yapmamiz gereken senin iyi bi doktor bulup muayne olman sonra dua etmemiz baska bisi degil kuzum maalesef. İyi dusunelim iyi olsun tamam mi benim icimden bi ses hersey iyi olcak diyi bak gerkceten sende inan buna litfen tamam mi dua et hayirlsisiyka guzel gebelik gecirckesin sadece Allaha sifin dua et tamam mi