Aynı hafta ve gündeyiz benımde 33+5. Sırt agrılarım arttı, hangı tarafa yatarsam yatayım agrım oluyor. Üstelik son bi haftadır karnım cok sertleşiyor ve cok uzun sürüyor bu kasılmalar, gece ayaklarım ve ellerim yanıyor. Bebegin hareketleri o kadar agrılı olmaya basladı ki istemsizce ay oy diyorum 😁 persembe kontrol var bakalım. Bu arada sık idrara çıkma problemi var mı sizde de?