Kızlar merhaba
19+3 üm şu an. Kız bebeğe hamileyim aynı haftada olan annelere sorum 🥲
Sizinde aşırı bel kalça ağrılarınız özellikle vajinaya vuran ağrılarınız var mı ben ayağa ilk kalktığımda resmen yürüyemiyorum kalıyorum doktora gitsem mi emin olamadım daha 10 gün önce gittim sorun yok dedi ama ağrılarım sıklaştı normal mi bana özel mi anlamadım sizde durumlar nasıl ? Birde alakası var mı bilmiyorum ama halk arasında kız bebeğe hamilelik ağrı açısından daha erken başlar daha ağır geçiyor diyorlar siz nasılsınız 🥲 artık dayanamayack haldeyim gerçekten