Mrdn_47 merhaba, daha önce bu konudaki deneyimimi aktarmıştım forumda. Aynı şekilde yapıştırıyorum:
Merhaba, ben 11.haftada amniyosentez yaptırdım ense kalınlığı ve burun kemiği küçüklüğü tanısı ile. Mental açıdan çok yorucu bir süreçti ve 5 ay sürdü. Çünkü olasılıklar, devam testleri, sürekli belli genetik riskler ve verilen oranlar ardı ardına geldi. Olasılıklar %10 x genetik rahatsızlık, %1 y genetik rahatsızlık, binde 1 şu bu dendi. 5. Ayın sonuna geldiğimizde bu oranlara rağmen ultrason bulguları haft a ile uyumlu halde devam ediyordu. En son doktora şunu sordum. Şuan sizi beni araştırsak bu olasılıklar yine yok mu genlerde? Muhtemelen çıkar dedi. Ultrason bulguları normal iken bu yüzdelikteki olasılıklarla ne derlerse desinler, bebekle ilgili olumsuz bir karar alamayacaktım ve bu aşamadan sonra araştırmaları durdurma kararı aldık eşimle. Hamileliğimin keyfini bu aydan sonra yaşamaya başladım resmen. Şuan 38.haftada yine ultrason Bulguları ve 32.haftadaki detaylı ultrasona göre her şey yolunda görünüyor. Özetle perinatoglar tüm riskleri değerlendirmek ve olasılıkları belirtmek, seçenekleri sunmak durumunda. Ben dahil bir çok arkadaşım bu süreçlerden geçti ve sonuç genelde pozitif. Nasıl ilerleyeceğiniz elbette sizin kararınız. Benim deneyimime göre kendimi boşuna üzmüş ve ufacık olasılıklarla ilk 5 ayımı boşuna kaygılarla dolu geçirmişim. Umarım kararınız en hayırlısı olur ve sağlıkla bebeğinizi kucağınıza alırsınız 🙏🏼
Şuan 39+4 teyiz bir problem görünmüyor. Sağlıklı bir hamilelik ve doğum süreci diliyorum size 🙏🏼