zeynozey Hatice333 bizde öyleydik kızım doğdu kucağıma verdiler eşime baktım ee ne olacak şimdi adı dedim😂 aklımızda 2-3 isim vardı, kızımıza baktık, Eslem ismi yakıştı yüzüne Eslem olsun dedik😅
Hatice333 zeynozey benimde doğunca o ilham gelecek büyük ihtimal ya çok içime dert ettim bulamayınca daha telaş oluyorum 😂 Eslem çok güzel bi işim bu arada
zeynozey Hatice333 aynen kasma içine siner bi isim/) Miray, Almire, Eslem bu üç isim aklımızdaydı bizim:)
Kajdhdh zeynozey valla bizde ayni sizin gibiyiz ilk oğlumda rahat ismini koyduk adi poyraz şimdi kızım olucak ve karar veremiyoruz(cemre,gökçe,beyza,ceren,melis,asel,)şimdilik aklimizda bunlar var bizim sizede fikir olsun
Hatice333 zeynozey Benimde aslında aklımda İpek ismi var ama tamamen yüzde yüz olamıyorum işte bu dediğim bi isim olmadı olamayacak gibi geliyor ama illa bi isim koyulacak 😂
M198935 Kajdhdh benim de ilk oğlumun adı poyraz :) çok kolay koymuştuk diğer oğlumda Ege o da kolay oldu :) ama şimdi kızım olacak 34hzfta da yeni karar verdik Nil Gökçe :)
sevgul43_ Bizim de aklımızda hiç yok halen yok doğuma kadar bulmaya çalışıyoruz ama Zeynep,duru,cemre,Nil bunlar hosuma gidiyor 😊
Melikekayasu Benim kızımın adı ARVEN sana önereceğim bir kaç işim anlamlarını sen okursun internetten bakıp ( HENNA , LİNA , NEVA , LENA , LİVA , NEFES , EYLÜL, ESİLA , HAViN )
Melikekayasu Hatice333 için hangisine ısınıyorsa onu seç yüzüklerin efendisi izlediniz mi bilmiyorum orda elf prensesi Arwen var benim hayalim di kızım olursa onu koyarım diye çok seviyordum çünkü o filmi eşimin de hayaliymiş kızım olursa arwen koycam diye ikimiz de çok seviyoruz o filmi normali w ama Türkiye de geçmiyor maalesef çocuğun geleceğini de düşünerek bir isim seç bence Herşey çok çabuk deigşiyorv