Gamzeobt 39 4 persembe doktor gel doğurtalim dedi suni sancıyla hiç açılmam yok dün bakildi ve öyle ciddi sancılarım da yok gitsemmi beklesemmi diye dusunuyorum tecrübeli olanlar varmi😐 napmam lazım sizce gitmelimiyim bekliyimmi
Elfgny Gamzeobt bence gitmelisin bende yarın tam 40ım benim de açılmam yok ama yarın suniyle denicez olmazsa sezaryen olcam. 40 haftayı geçirip hiç riske atamam bebeğimi
Sedasya Gamzeobt tecrübeli değilim ama 41. Haftaya kadar bekliyo doktorlar eğer bi sorun yoksa anne ve bebekte. Başka bi doktora daha danışsan mı acaba?
Gamzeobt Sedasya aslında doktor birzda bana bıraktı ben dün bile gidice açılma sancı yoktu hocam doğumu baslatalm dedim 2 3 gün daha bekliyelm dedi
blackcatS Benim de herşeyim normal gidiyo 38+6yım bana da cuma gel yatışını yapalım açılman olursa Doğuma alırız dedi ama gidince nstye sokarsa sancım ve açılmam yoksa eve dönmeyi düşünüyorum 😒😑
Gamzeobt blackcatS hayırlısı olsn ama bakalım ben napcm 41 haftaya kadrda bekleyipte sancı yine olmasa açılma olmasa yine suni yada direk sezeryene alck
deletedmom11 Gamzeobt hadi ordan hamileliğin her anı bitmiyo başLarda iLk haftaLar sinir bozucu bi 10 u geçim dedim sonra 10 oLdu sıkıLdm ne zmn cinsiyet geLcek dedim 16 oLdu cinsiyet geLdi amaan ne zaman tekme atcak dedim 20 Lerden sonra tekme başLadı şimdide ne zaman çıkacak derdine düştüm daha şimdiden 😂😂
mervec Gamzeobt hiç sorma şükür bulantim filan yok sanki hiç hamiş değil gibiyim zaman güzel geçiyor dedigin gibi rabbim bebisini sağlıkla kucağına almayı nasip eder inşallah canım zamam cabuk geçiyor
deletedmom11 Gamzeobt yumurta kapıya dayanmış senin ondan çenen düştü bizim daha yoL uzun 3 Lü rakamLardan düşemedim daha 120 den yeni iniyom 😂
Cansel Benimde 38+6bende bugün gittim açılma sancı yok dedi beklicez çünkü normal doğum gözüküyor dedi bizde bekliyoruz ne zaman doğacak acaba