EsAl- Kızlar merhaba, 36 haftalık hamileyim bir kaç haftadır ara ara özellikle geceleri, yatağa girdiğimde başlayan bir kaşıntım var çözemedim nedenini özellikle kollarımda ve bacaklarımda var sizde de böyle bir durum var mı ?
ikranurkutay EsAl- canım aynı şikayetle bugün muaneye gittim karaciğer degerimin biri yukselmiş takibe aldılar haftaya yine kan vercem 33 haftalik olduk bizde asit toz içeren saşe verdi bugün basladım doktorum iyiki geldin seni ve bebeği etkileye bilirdi dedi değer düşmezse 36 yada 37 ci haftada alcam sezeryanla dedi
Beyzanrrr EsAl- bu durum bende de var ve böyle alerji olmisum gibi kucuk küçük şeyler çıkıyor karnında
Anonim17 EsAl- karaciğer enzimlerine baktır bi canım doktoruna söyle arkadaşımında böyle olmuştu karaciğer değerlerinde yükseklik vardı
EsAl- ikranurkutay yaa peki sürekli mi oluyordu sizde ? Veya vücudunuzda herhangi bir kızarıklık vs var mıydı
haticeozbay44 ikranurkutay benimde bikaç haftadır süren bir kaşıntım var ve karaciğer değerlerim yükselmiş yarın doktora gideceğim bakalım nolucak
ikranurkutay EsAl- kızariklik yoktu canım el ve ayakta şişme ve kaşıntı olmaya basladı çok önemsemedim ilk gün ama ikinci gün fazla olunca gittim doktora
Aycmmm Benimde göğüs bölgemde var kaşıntı ve kizarik deri doküntülü fito suruyorum bir kac gundur daha iyi geldi
ikranurkutay haticeozbay44 takibe alıyorlar canım ilaç tedavisiyle birlikte düşüş olmazsa bebeği alıyorlar
EsAl- Ben kuruluktan mı acaba vs diyordum ama, ciddi sorunlar olabilirmiş demek ki teşekkür ederim yarın kontrolüm var bahsedeceğimi bu durumdan…