Kızlar selam ya 5 gündür o bölgede cam batar gibi acı, yanma ve kaşınma oluyor özellikle biber sürmüşcesine. Hamilelikte birden bire oldu nasıl olduğunu bende anlayamadım aslında kronik kabızlık yaşadım o yüzden olabilir. İnternetten baktım kremlerle ilerlemeden tedavi edilebiliyormuş. Ama gebelikte kullanılır mı ya da buna çözüm bulabilen var mı. Doktora girmekten daha doğrusu muayene esnasını düşündükçe çekiniyorum. Gitsem muayene etmeden tedavisini yapamazlar. O kadar aradayım ki