Bebh son iki test bugüne ait diğerleri bir gün önce ve ondan önceki gün. Kasığımda hafif ağrı oldu yapışkan bir akıntım oldu 2. Testte yumurtlama olmuşmudur? Test innovita
Merve-metin Bebh daha yumurtlama olmamış canım umudunu kaybetme çok erken daha ben 21.günde yumurtlama 23.günde çatlama gördüm sabrını kaybetmeden her gün aynı saatte sıvı alımını kesip yap illa göreceksin yumurtlamayı canım 🙏🏻
Handesel Bebh ben bu testlerden yaptım aöa sonuç alamadım bilemiyorum ya bizde sorun vardı ama çok umut bağlamayın ki üzülmeyin ben üzüldüm çünkü
Yes_mom0 Bebh aşkım nie umudunu kesiyorsun ki 15,20 günde yumurtlama görenler var çok cbk umudunu kesiyorsun bence devam et hayırlısıyla nasip olsun sana da inş cnm🤲♥️
Ozgesmsk Bebh umudunu kaybetme bende bu ay ovulasyon yaparak denedim adetimden sonra 10. Gün yumurtlamayı gördüm 👊😊😊
Ozgesmsk Yes_mom0 canım profilimden bakarmısın bende bi post paylasmıstım ovulasyon la denedim bu ay ilk defa sence ne zaman gebelik testi yapayım bırakayımmı ovulasyonu
Yes_mom0 Ozgesmsk y Ozgesmsk cnm devam et bence belki yumurtlama görürsün geç döllenme de olabilir devam etmeni tavsiye ederim ♥️ hayırlı haberler alırsın inşallah 🫶
Bebh Kızlar bu mavi innovita da renk sanki soluk kırmızı oluyor kontrol yeride öyle acaba pembesi daha mı iyi
Ozgesmsk Bebh canım bende innovita kullandım profilime gir bak resim paylasmıstım bendeki testlerin görüntüsünede
Bebh Ozgesmsk baktım canım seninki pembe innovita, benimkinden daha uzun çubuğu, sanırım mavinin renkleri daha soluk çıkıyor gibi geldi bana 😕
Ozgesmsk Yes_mom0 evet yaptım dün canım eczaneden comfort erken gebelik testi verdi onu yaptım negatif cıktı :(