ornkav Kızlar geçtiğimiz gün yemek yedim ve hepsini çıkardım sanırım zehirlendim. Gebelik testim nefatif çıktı ve zaten korunuyorum. Ama zehirleneli iki gün oldu ve hala iştahım yok ve bazı şeylerden tiksiniyorum normal mi?