_peritozu
Bebegin gelişimi haftasından daha düşük. Doktora gidene kadar beslenmene dikkat et canım muz kasar peynir fındık badem bal bunları ye bi postta okumuştum bunlar direkt bebeğe gidiyor gelistiriyormus
Ayisigi
[bilinmeyen] canim benimde normalde 8 haftalik olmasi gerek kesem 5 haftalik gozukuyor ama gec dollenme olabilir dedi doktor ve gayet guzel dedi bebegi besleyen seyde gozukuyor dedi :)
Kvsrnl123
[bilinmeyen] bende çyleydi canım 7+1 gözüküyodu bende ama 6+4 günlükmüş geç döllenme dedi dktor hiç merak etmee
Ayisigi
[bilinmeyen] merak etme Allahin izniyle bisey olmaz gayet norml boyle seyler stres yapma
Nisanurr
Canim korkma Allahin izniyle bise yoktur benimde 7 haftalik olmam gerekirken 5 haftaliktim gec dollenmeydi cunku somradan arayi kapatiyorlar merak etme 🙏🤗
Seymavahit60
Nisanurr canım peki doğum neye göre oluyo adet tarihine göremi
Nisanurr
Seymavahit60 evet canım adet tarihine göre oluyor sonradan arada kalan haftayı kapatıyor zaten merak etme
Kvsrnl123
[bilinmeyen] şuan 9+4 olduk canım
Seymavahit60
Nisanurr anladım canım cok saol
Seyyyma7
[bilinmeyen] canım benim de normalde 8+4 görünüyor ultrasonda ama doktoruma göre 6+4 tüm ilk gittiğimde kalp atışlarını dinledik. Şuan 7+2 haftalıgım 🤗 muz yiyorum bal yiyorum süt içiyorum bol bol güzel beslenirsen arayı kapatırsın insallah benimde 1 ay sonra randevum bakalım hayırlısı🤗
Scldgtkn
Geç döllenme olabilir canım canını sıkma sen üzülürsen bebeğinde üzülür ☺️
Btdlcl
[bilinmeyen] son adetinin üstüne eğer gördüysen o gün baz alınarak bakıldığında doğru tarih hesaplanıyor benimde öyle oldu çünkü
OgretmenEva
[bilinmeyen] gelişim geriliği olması gibi bir durum yok bu kadar başında canınızı sıkmayın geç döllenmedir o 🤗
ozgesel1seyler
[bilinmeyen] benimde oyleydi gec dollenme dedi nerdeyse iki hafta gerideydi simdi bir haftasini yakaladi ve son periyoduma gore bir hafta kaldi sanirim onuda ilerleyen zamanda yakalar yani bu forumdaki cogu tecrubeli anne adayindan duydugum ve yasadigim tecrubeyede istinaden korkman gereken bir durum soz konusu degil.
Seymavahit60
[bilinmeyen] insallah canm
Krispiim16
[bilinmeyen] canım söyle anlatayım ben 8 haftalık gittiğimde doktorum bir hafta geriden geliyor 1 haftalık açık sorun değil açığı kapatıp fark bile atar demişti ve diğer kontrolüme gittiğimde açığı kapatıp 4 günde fark atmıştı ve devlete gidiyorsan eğer ordan eksik çıkabiliyor özelde ki usg daha kaliteli olduğu için tam gününü gösteriyor 😌
ozgesel1seyler
[bilinmeyen] esimde bende cok minyon tipler degiliz zaten findik kadar da bir cocukta beklemiyoruz =) hic birsey yapmana gerek yok kendini koru bu guzel sureci akisina birak zamanla findigin gerekeni yapacaktir
Alp-oyku123
[bilinmeyen] telaş yapmayın geç döllenme olmuş olabilir.doktorunuza guvenin
Annesimelegi
[bilinmeyen] normal canım benim doktorum 1 hafta ondede gösterebilir 1 hafta geridede demişti 😊
Gokkusagivemucize
Adet arası uzun olanların genelde böyle çıkıyor. Benim iki gebelikte de böyleydi.