mutluyuz123 Merhaba kızlar hamile kaldgmdan beri göbeğimi nemlendiriyorum ama 31 haftalık olduktN sonra çatlaklarim oluşmaya başladı kremler fayda etmyo napmam gerekiyor ve bu çatlaklar doğum sonrası geçer mi yoksa kalirmi?😒
gencbiranne1 mutluyuz123 canım maalesef çatlakların sonradan geçme gibi bi özelliği yok keşke olsa da bu kadar uğraşmasak sanırım hamileliğin en sıkıntılı kısmı onlar bende hala bi çözüm bulamadım çatlaklarım yeni oluşmaya başladı ve çok erken haftalarda
nih mutluyuz123 kullandığım hiçbir şey fayda etmedi(lierac ve birçok yağ). şimdi bir kapta bepanthol madecassol ve hametan karıştırdım. sabah akşam sürüyorum, bakalım…
mutluyuz123 gencbiranne1 ben şuan 33 haftalık oldum ve baya oluştu bende çatlaklar benim göbeğim 26 haftalık olmama rağmen çok az di 30 haftadan sonra birden şişti göbek şuan 32 haftalık oldum ve çok catlagim var
mutluyuz123 Cgdmerl yok kullanmadım ama kantaron yağı kulan diyenler oldu siz daha önce duydnz mu kantaron yağı sizce faydalı olurmu
ozgecemre06 mutluyuz123 kantoron yağını bişeylerle karıstırıp sürülse daha uygun olur diyolar mesela Hindistan cevizi yagı badem yagı gibi ben hepsini karıstırıp sürüyorum. Lierac ta arada sürüyorum 35teyim yok bakalım catlağım ama son günlerdede olmaz inşallah
Cgdmerl mutluyuz123 bana doktorum önerdi daha 18+3 teyim artık buna başla karnın büyüyor dedi. Arastirdim biraz cok tavsiyesi var. İsterseniz bir deneyin eczanelerde internetten daha pahalı ben internetten söyledim. Bir de taze sıkım Hindistan cevizi yağı okumuştum bir yerde.