Burcusvnc Merhaba, yarın şeker yüklemesi yatıramaya gideceğim ama halen kafam karışık kesinlikle yaptırma diyenler de var siz bu konuda ne düşünüyorsunuz
Pamuk Burcusvnc Hani etrafa bakarak değil de.Sekerin anne karnında ki bebege yaptığı son derece kötü etkiyi arastirarak bir karar verin bence.
Melike_4949 Burcusvnc şeker yüklemesinin hiçbir yan etkisi yoktur, gebelik şekerinin daha büyük vakaları var anne karnında bebeğin kalbinin aniden durması yada kalp ve solunum sıkıntısı ile doğması Allah korusun 🙏
Belginylmz Burcusvnc bence yaptırmalısın eğer şeker warsa bu onlem alinmazsa düşüğe kadr gider bebek kaybetme sonuçlanır birsuru örneği war
Ayseufuk Şeker yükleme testi son derece önemli ve gerekli bir testtir bu test için içtiğin içeceğin yediğin iki dilim baklavadaki şekerden hiç bir farkı yoktur bu yüzden korkmana gerek yok
Safiye2 Burcusvnc bence doktorunu dinle bende kararsız kaldım yaptırmadan önce iyiki yaptırmıştım gebelik şekeri çıktı şuanda takip altında tutuyorum dikkat ediyorum Allah korusun şeker çok zararlı o yüzden bence yaptır