Ecemnm 50 gramlık testi yüksek çıkıp 100 normal çıkan varmı arkadaşlar çok kafama takıyorum zayıf hamile kaldım 48 ile şuan 53 50 gramlik testime sonuç 155 çıktı doktorum 100 Luk istedi Çarşamba tekrar yapicam inşallah çıkmaz :(
Evremoz Ecemnm 50 grlık 159 çıktı, 100luk istediler 2 gün sonra onda da 4 veriden 2 si yüksek çıkınca endoktrin in yolunu tuttum.
MerveKaradeniz Ecemnm 75 ilk içtim ben 129 çıktı normal 170 sınır diye biliyorum sizin 50 de yüksek gibi biraz ondan istemistir açlık şekeriniz kaçtı peki
Ecemnm Evremoz ay bende bir haftadır tatlıyı şekeri kestim bu Çarşamba tekrar yapicaz inşallah çıkmaz
MerveKaradeniz Ecemnm gayet normal aslinda benimde 73 fln çıkıyo siz normal tokluk sekerinede baktırın ara sıra yüksek değilse sorun yoktur bence bazı insanlarn bünyesine ağır geliyo o şekerli icecek ondanda olmuş olabilir