Smyye0303 myprincessgirl 33+1 haftalık 2400 Gr dedi doktor bugün gittim iriyiz biraz maşallah oğluma 🧿🤍🥲
Mujdeuren GamzeTopluKk bizde 30+3 de gittik en son kontrole 1450 gram dedi normalmiş oyle dedi ama ben zayıf olarak düşündüm şuan 31+0 olduk 2 hafta sonra tekrar gidicez bakalim inşallah kilo alır
Seymanurbozdag12 GamzeTopluKk 33 de gittim 1900 dedi biraz minyon dedi bana da kiz bebek yarın gidicem bakalim kaç kilo almış 35+3 um
Zepeliz Seymanurbozdag12 bende bugun gittim aynı cümleyi doktorum banada söyledi, 35+1 2426 kilosu boy 46 mınyon dedi banada 😞
myprincessgirl Nesfur41 kız mı erkek mi bebiş benimki de 2167 çıktı az mı acaba diye düşünüp duruyorum
myprincessgirl Tugcegurdal_ ne dedi dr önde falan dedi mi benim 33+5 de 2167 çıktı bir şey demedi ama düşük geldi bana biraz
Annabelle myprincessgirl Benim de geçen hafta 33+5te 2100 çıktı. Doktorum bi hafta geri kilosu ama çok önemli değil dedi. Yine de kafaya taktım biraz. İnşallah doğuma kadar toparlar bakalım
Tugcegurdal_ myprincessgirl normal dedi. Dün yeniden gittim 36+4 2.800 gr. Sizinki de düşük değil bence normal.
myprincessgirl Smyye0303 evet kız dr da bir şey demedi ama bazı yazılanları görünce sanki küçük gibi geliyor
Bacakogluigdem Banada tam 32 de devlet hastanesinde 1762 dedi 1 hafta geriden geliyor dedi ama benim adet tarihimi 32+4 olarak girmiş aslında ben o zaman tam 32 ye girmiştim acaba gittiğiniz yerler devlet mi yoksa özel mi kızlar kafamı karıştırdı benim doktorda