Yasminnim ben de 2 haftadır uyuzum her seceneği denedim xabion olsun kwellada olsun ama yok kolonyalar sirkeler ev temizliği her şeyiii denedim olmuyor en son kükürt sabunu denedim şampuan gibi bütün vücudunuza kükürt sabununu sürün akşamları 5dk boyunca dursun sonra durulanın 3 akşam da kaşıntı gidiyo 5 akşam da tamamen her şey yok oluyor haberiniz olsun deneyin derim