Canım benim kuzenim 40. Haftada kontrolde suyu yarıya indiği için doğuma alındı normal doğum yaptı hiç açılma yoktu özel takipliydi ama sezeryan odaklı oldukları için devlette yaptı doğumu çok memnun kalmış doktorlar ebe hemşire hepsi çok iyiymiş inşAllah seninde normal ve kolay bir doğumun olur Allah iyi insanlara rast getirsin bende 37. Haftaya giricem hepimiz için dua ediyorum inşAllah kolay ve güzel bir doğumumuz olur sağlıkla kavuşuruz evlatlarımıza🤲🏻🌸