Merhaba. 37. Haftadaki muayenemde doktor rahim ağzı uzunluğumun 45mm civarı olduğunu, böyle giderse bebeğim 41. Haftalarda suni sancıyla fln doğabileceğini söyledi. Her gün 1.5 saat yürüyüş, squat vs önerdi. Sizin ölçümleriniz nasıldı? Böyle olup da kendi sancısıyla doğuran var mı aranızda?