eslimuhammedannesi Kızlar 29 hafta ikinci gebeliğim . Ama sürekli kusuyorum zor hamilelik geçiyor doktor bebek geri kalmış gelişmemiş dedi . Omega 3 başlıcam önerisi olan var mı ? Kilo alması İçin hangi takviyeleri alayım