Baştan beri içine ne doğuyosa ne hissediyorsan o oluyo bence ya anneler hisseder derler ben ilk hamileliliğimi öğrendiğim gün kız olacak kesin demiştim 😂14 haftalıkta tahmin yapmıştı kız diye alışveriş yapma ama dedi dün kontrole gittim doktorumu değiştim oyüzden arada iki hafta var yani 16 haftalıkken cinsiyetimiz netleşti prensesimiz geliyo Allahın izniyle 🥰🫶🏼🤲🏻