Kızlar yardım edin lütfen 😢 şuan bile Niğde bulantısı ile yazıyorum.. ilk zamanlar 2 tane erken gebelik testi yapmıştım silik çıktı sonra regle 8 gün kala kan verdim 1.20 çıktı sonra reglimin 1. Günü kan verdim 2.0 çıktı bugün 4. Gün gecikmem ne gelen var ne giden fena migde bulantım var şuan aranız da yaşayan var mı geç döllenme olabilir mi acaba 😢😢😢