Esilamm doğum yapalı 5 gün oldu oğlumu babaanne baktı biz hastanedeysen ilk eve getirdi oğlum hıckıra hıçkıra ağladım çok tuhaf bir duygu ama 5 dk sonra başladı mesai kendime geldim ara ara ağlayacağım geliyor ama ben onları birbirine yoldaş olsunlar diye dünyaya getirdim herşey çok güzel olucak inan bebeğine sağlıkla kavuş canım 💕