elifsozen Kızlar adetime 10 gün var karnımda gebelik çizgisi gibi bir çizgi oluştu göbek deliğimden aşağıya doğru iniyor düz bi şekilde. ayrıca çok fazla kasıklarım ağrıyor benzer durumları yaşayan oldu mu sizce hamile olabilir miyim
Hulo2105 elifsozen daha adete 10 gün varsa sanmıyorum canım reglin gecikirse test yap. Erken yaparsan negatif çıkar üzülürsün sonra.
sehrengiz_8 elifsozen gebelik çizgisi gebeliğin ilerleyen haftalarda oluşur adetten 10 gün önce oluşmaz benim ilk gebeliğimde 12. Haftadan sonra oluşmuştu 4 aylık idim ortalama
Hulo2105 elifsozen seni çok iyi anlıyorum. Hepimiz sabırsızız benim de günüm geçti ama biraz daha bekliyorum iyice kesin sonuç almak için. Yoksa üzülüyorum moralim çok bozuluyor.