Busearslnn Merhaba arkadaşlar 2 aralıkta transfer olmuştum 3. Gün embriyosu bugun kan verdim 325 çıktı sonuçum doktoruma sorma fırsatımda olmadı normalmi değerim sizce sizin kaç çıkmıştı ?
Tgbclk Busearslnn benimde 3. Gün embriyosuydu canım transferden kaç gün sonra test verdin böyle çıktı
Busearslnn Tgbclk bide şey sormak istiyorum ya şuan kaç haftalık geçiyor tüp bebekte nasıl hesaplanıyor bbi bilginiz varmı acaba ?
Tgbclk Busearslnn valla canım benim son adet tarihime göre gitmiyordu doktora sordum biz som adet tarihine bakmıyoruz dedi nasıl oluyor bilmiyorum ama son adet tarihimden 2 gün sonra hesaplandı sende muayeneye gittiğinde doktorum bilgilendirmeyi yapar zaten
Gebeyim-32 Busearslnn sabaha doğumu olan bir tüp bebek annesiyim 🥰 son adet gününüzden hesaplanıyor her zaman. Transfer gününüz ya da kaçıncı gün embriyosu olduğuyla hiç bir ilgisi yok . Son adetin başladığı gün 1. Gün sayılıyor