Kızlar 22+2 haftalık hamileyim ve sadece sol tarafta oluştu hamilelik sürecinde şimdi sağ taraftada olmaya başladı sizlerde olmusmuydu doğumu etkiler mi tuvalete girip biraz uzun oturunca bile şişip agiriyor ayakta durunca yürüyünce ağrımaya başladı neler yaptiniz