Pamuk Selam kızlar.Bu gece son 98 olacak anca yazabildim. Hafta da bebeğimi kaybetmiştim erken doğumla bilen arkadaşlarım bilirler. Bu hamileligim de yine aynılarını yaşayacağıma ve herkes gibi son 99 yazamayacağıma o kadar emindim ki. Serklaj,enfeksiyon, gebelik şekeri bitmek bilmeyen kaygılar. Şükür ki yaşam sinirimizi geçtik ve ciğer geliştiricimizi olup tedbirlerimizi aldık. Bana da dualarınız da yer ayirirsaniz çok memnun olurum🙏 Duygusallığı dağıtalım ☺️Sizin son kaç?
Nzlcncncn Pamuk seni tanımıyorum ama yorumlar da görüyorum. Tedirgin bi anne adayı olduğun belli. Bende ilk bebeğimi kaybettim seni çok iyi anlıyorum. Benimde 98 kaldı inşallah. Herşey bizim için güzel geçer umarım 🌸🧿
Pamuk Nzlcncncn Çok teşekkür ederim canım inşallah.Evet insan kayıp yaşayınca hep aynısı olacak gibi oluyor.
Melike_4949 Pamuk son 27 🥲🤲 sağlıkla gelsin inşallah Rabbim kucağımiza almayı nasip etsin inşallah ❤️