Arkadaşlar,
bugün 5+4.Yaklaşık 1 haftadır ara ara leke oluyordu.Bu beni tedirgin ediyordu.
Bugün doktora gittim ve keseyi karından ultrasonla göremedik.
En son betaya geçen hafta baktırmıştık.
Bugün beta değerlerimin tahmini 1600-1800 arasında olması gerekiyordu.
Kese görmeyince beta baktı doktor,
Beta 1075 çıktı.
Doktor iki gün sonraya çağırdı,progrstan kullan dedi.
Şuan düşük belirtileri gösterdiğimi hissediyorum.
Psikolojik mi bilmiyorum.
Bir de biz bugün daha önceden beta baktırdığımız acile gittik ve bu 1075ten sonra gün içinde tekrar beta baktırdık ve bu kez 908 çıktı.
Daha önce bir kez 10 haftalıkken kalbi durmuştu bebeğimin,bu da ikinci hamileliğim ve çok üzgünüm.
Durum hakkında ne düşünüyorsunuz?