Uza Kızlar bir şey soracağım 33 haftalık hamileyim ve yaklaşık 1 haftadır bebek hareketlerinde azalma var normalde çok hareketliydi son 1 haftadır hiç hareket etmiyor sadece derinlerden hıçkırık olayını hissediyorum normal mi sizce ya
Elif2143 Uza belki yönü terstir canım doktora görundunmü bende 33+5 im hareketli suan doktora danıs ıstersen
ikranurkutay Uza canım bende 33 haftalık hamileyim hareketi azaldı 3 gündür bugün nst ye girdim sıkıntı çıkmadı yan yatıyorum tatlı şeyler yiyince hissediyorum hareketini ama eskisi kadar çok hareketli değil
Remziye-karahan İçiniz rahat değilse bi sağlık ocağına gidin kalbini dinleyin ferahlarsınız hem ben 35 im baya hareketli benimki