İyi akşamlar. Hamileliğimi öğrendiğimde doktorum tiroidlerin hızlı çalışıyor dahiliyeye gitmemi söyledi.Ultrasona bakıldı boynumdan ve kan vermiştim zehirli guatr var mı diye . Bugün hem sonuçlar için hem de tekrardan tiroit için kan vermeye gittim. Çok şükür sonuçlar iyi ne kanda ne ultrasonda kötü bir şey çıkmadı fakat tsh değerim 0.008 ken 8.012 ye çıkmış. Bana çok fazla geldi değer olarak. Doktora çarşamba günü gideceğim ama korktuğum için de böyle bir şey yaşayan oldu mu merak ettim.