_mom0 Bir haftadır dişim ağrıyor diş doktorum kanal tedavi yapılacağını söyledi kadın doğum doktorum 28. Haftaya kadar işlem yaptırabilirsin dedi ama bebeğime bişey olur diye korkuyorum sizin başınıza böyle bişey geldi mi siz ne yapardınız
Gozdecaner _mom0 dayanabilecekseniz biraz dayanın ters giden birşey olsa antıbıyotık önerebilir vermese bile kanal tedavısından somra ağrı kesici yazacak ve ıcebildiğiniz tek parol size yeterince etki etmeyecek hamilelikte dişe müdahale yapılmaması gerektiğini düşünüyorum
_mom0 Evet bende sizin gibi düşündüm ama antibiyotik te kullanılmıyor diye biliyorum gebelikte. Diş doktorum kanal tedavisinde sadece orayı uyuşturucaz kanına karışan bişey olmayacak ama ilaç kullanırsan direk kanına karışacak dedi Gozdecaner
Gozdecaner _mom0 diş nu yani her an ıltıhaplanabılıyor ve antıbıyotık dışı ıltıhap çok zor gecıyor hamilelikte antıbıyotık kullanımı zararlı kaç haftalıksınız