gamze6606 Doğuma giderken gecelik mi daha rahat oluyor yoksa pijama mı? Ben önden düğmeli pijama takımıyla rahat ederim diye düşünüyorum ama ilk gebeliğim normal doğum olursan gecelik daha rahat oluyor diyenler oldu kararsız kaldım.
Nslhn_dyg gamze6606 bn sezeyan planlıyorum 2 gecelik 1 pijama takımı yanıma alacağım dikişten rahat hareket edemezsin diyenler var pijamayla
Dilan_55 gamze6606 ilk kızımda gecelik giymistim pek bi fark olmadı normal doğum olmuştu bunda hep pijama takimi aldım
ASE6154 gamze6606 ben sezaryen olmuştum ilk doğumda bildiğin babaanne geceliği giymiştim çok rahattı, şimdi yine sezaryen olucam yine gecelik tercih ederim
sydake gamze6606 ben sezeryan oldum. İlk gün için kesinlikle gecelik, ikinci gün için pijama takımı olabilir ama gecelikle de tüm süreç bitirilebilir bence. İnsan o ağrının içinde, altında bez varken ve karnı kesikken belden lastikli bir şeyle rahat edemez
Kahverengi gamze6606 öncen düğmeli pijama sezeryan oldum çok rahat ettim size önerim pamuklu esnek kumaş alın bazıları saten tarzı alıyor onlar iyi değil şimdi ikinciye hamileyim yine takım alıcağım bide öneririm size doğumdan sonra ayaklar çok üşüyor yanınıza kalın çorap almanızı öneririm 😊
Bsraskmn gamze6606 1 tane gecelik (göğüs kısmı düğmeli veya emzirme sütyenli) 1 tanede önü düğmeli pijama takımı yeterli bence