Hdeniz61 Kızlar 37+1 haftalık hamileyim. bugün doktor kontrolüm vardı. 2880 dedi kilosuna . Geçen hafta 2800 dü hiç kilo almamış 😒 sizin bu haftada bebişlerinizin kilosu ne kadar dı ? Sizce normal mi?
Zehraumut Hdeniz61 normal mi değil mi bilmiyorum ama 35 da kilosu 2500 dü 37 de gittiğimde ise 2950 demişti doktorum
1s1e1d1a_ Hdeniz61 en son 37+2 de kontrole gitmiştim o zaman 3 kilo 20 gramdi bu cuma yine gideceğim 38 +4 oluyoruz o zaman da bakalım kaç kilo daha almış
Ozgeee22 Hdeniz61 geçen hafta gittik en son 36+1 de 2890 dedi şu an 37+3 olduk yarın kontrolümüz var hem bebişin genel durumu hem de çatı muayenemiz olacak. Sizde kilo konusunu çok takmayın bence doktor sıkıntılı bir durum olsa söylerdi zaten. Tabi sizde evham yapıyorsunuz haliyle muhtemelen bende kafama takardım🥺☺️ ama doktor olumsuz bir şey söylememiş anladığım kadarıyla
Hdeniz61 Zehraumut bana da 36 da 2800 dedi. 37 de 2880 kilo almamış hiç 🥹 doktor korkulacak birşey yok pek kilo almamış ama iyi kilosu dedi. Yine de tedirgin oluyor insan
Yeniannis-s Syda78 şekeriniz yok değil mi kaç hafta önde gidiyor benimde önde ama iyi mi kötü mü anlamadım doktorunuzun tavsiyesi var mı bu konuda
Gayekaragoz Bende yarın gideceğim kontrole 37 ye girdik son durumu yazarım bakalım almış mı en son geçen hafta gitmiştik
Syda78 Yeniannis-s hayır şekerim yok hem devlete hem özele gidiyorum devletteki 2 hafta önde dedi özeldeki bişey demedi biz 3 kardeşiz üçümüzde 4 kilonun üstünde doğmuşuz biraz ırsi galiba bu durum 😊
Dnz1_ftma Hdeniz61 mrh canım balık,ceviz et ve meyve ye günde en az bir kase yoğurt ve süt iç organik olsun,35+6 günlüğüz 3. Gebelik 3480,3420, biri buda şuan 2925 olmuş
Dogiskoomom 34+0 da 2754 gramdı. Şeker yok. Ikı hafta onde cıktı. Bende kardeslerımde 3500 ustu dogmusuz. Irsı bır durum oluyor bıraz sanırım. Eşimin kuzenı 37+6 da 2800 gram dogurdu bebısını ve gayet saglıklı merak etmeyın.
Hdeniz61 Dogiskoomom maşallah 🧿 benimde her hafta güzel güzel kilo alırken bu hsfta hiç almayınca çok tedirgin oldum . Doktor normal dedi ama yine de tedirgin oluyor insan