Merhaba arkadaşlar ben burdan yazıyorum kimse cevap vermiyor ama yine Bi şansımı deneyip sorucam 2 aylık hamileyim ve öksürüyorum sinuzitim olduğu için baş ağrısı da var doktordan randevu 2 hafta sonraya bulabildim bu süreçte öksürüğü geçirmek için ne yapabilirim? ballı limonlu su , zencefil bal karışımı yiyorum başka ne yapabilirim bana yardımcı olabilirseniz sevnirim🌼